Nieuws | All

PepsiCo Nederland uitgeroepen tot Top Employer 2017

10-02-2017

Utrecht, 10 februari 2017 - PepsiCo Nederland is voor het zevende jaar op rij uitgeroepen tot Top Employer Nederland. Binnen het door het Top Employers Institute uitgevoerde onafhankelijke onderzoek is PepsiCo Nederland de op een na best scorende werkgever van Nederland.

Rutger Steyerberg, Country Manager Benelux for the Top Employers Institute vertelt: “Optimale werknemerscondities zorgen ervoor dat mensen zich persoonlijk en professioneel kunnen ontwikkelen. Ons uitgebreide onderzoek toont aan dat PepsiCo Nederland voor een uitstekende werkomgeving zorgt, en een breed scala aan creatieve initiatieven biedt, van secundaire arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden tot goed doordachte performance managementprogramma’s die in lijn zijn met de cultuur van het bedrijf.”

“We zijn er zeer trots op dat we het momentum van vorig jaar hebben kunnen vasthouden en opnieuw het Top Employer-certificaat hebben verkregen, met voor de vierde keer op rij een top 5-positie in Nederland”, aldus Wim Destoop, VP General Manager Benelux van PepsiCo. “Jaar na jaar verdienen wij deze prestigieuze onderscheiding, wat een teken is dat wij een favoriete werkgever zijn voor de beste en meest uitmuntende talenten.”

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

Het Top Employers Institute beoordeelt wat bedrijven hun werknemers aanbieden aan de hand van de volgende criteria: Talent Strategy, Workforce Planning, On-Boarding, Learning & Development, Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits and Culture.

Kijk op http://www.top-employers.com/ voor meer informatie over het Top Employers Institute en de gecertificeerde Top Employers. En lees het De Telegraaf-interview met twee PepsiCo-medewerkers naar aanleiding van de Top Employer-certificatie.

Interesse in de carrièremogelijkheden bij PepsiCo? Kijk dan op http://www.pepsicojobs.com/nl-nl.