Content Finder


Nieuws | All
Nieuws

‘Beste Buitendienst van het Jaar’ in de categorie ‘Zoetwaren en Snacks’

  01-11-2017

De PepsiCo Field Sales Force Nederland is dit jaar voor de 10e keer (en de 5e keer op rij!) 1e geworden in de categorie ‘Zoetwaren en Snacks’ van de ‘Beste Buitendienst van het Jaar’-verkiezing. In de categorie ‘Kruidenierswaren’ eindigde PepsiCo als 2e achter de uiteindelijke winnaar Unilever.

Buitendienst vh Jaar 2017 body image

“Wij zijn er ontzettend trots op dat we deze prijs weer in ontvangst hebben mogen nemen,” zegt Peter Bontinck Field Sales Manager Benelux. ”Vorig jaar zijn we met de punten waar we iets minder op scoorden aan de slag gegaan en dit heeft zijn vruchten afgeworpen. Hierdoor zijn we erin geslaagd om de afstand met onze concurrenten te vergroten in de categorie ‘Zoetwaren en Snacks’ en in de categorie ‘Kruidenierswaren’ zijn we van een 3e plaats naar de 2e plaats gestegen.”

De ‘Beste Buitendienst van het Jaar’-verkiezing werd dit jaar al weer voor de 18e keer op rij gehouden. De verkiezing, georganiseerd door Distrifood, bestaat uit 3 rondes waarbij alle supermarktmanagers van Nederland fungeren als jury.

Meer info is terug te vinden op: http://www.fieldsalesevent.nl/.