Content Finder


Nieuws | All
Nieuws

Gouden Effie voor Doritos #Playbold-merkcampagne

  06-11-2017

Op 31 oktober heeft PepsiCo voor de Doritos #Playbold -merkcampagne in Nederland een Gouden Effie Award 2017 gewonnen.

Doritos Effie thumbnail

“Wij zijn enorm trots en vereerd dat we deze award in ontvangst hebben mogen nemen”, aldus Robin de Bruijn, Head of Marketing Snacks Benelux bij PepsiCo. “De jury vond onze merkcampagne getuigen van ‘een scherp gefocuste strategie, gewaagde en consistente creatie en een bizar goed resultaat".

De Effie's zijn wereldwijd de meest prestigieuze vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. De Effie Award wordt toegekend voor effectieve communicatie in meer dan 30 landen verspreid over 5 continenten. Deze veruit belangrijkste communicatieprijs van Nederland wordt georganiseerd door de VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus en BVA, Bond van Adverteerders.

Voor meer informatie: http://www.effie.nl/