Nieuws | Great Tastes

Hét drankje voor de zomer: 7UP® INTRODUCEERT 7UP LEMON LEMON®

15-05-2017

7UP lanceert sparkling lemonade in Nederland en viert het vrije gevoel van picknicken;

“Picnic Time Off” events in New York, Parijs en Toronto

Utrecht, 9 mei 2017 – #7UP #
 – 7UP introduceert hét drankje voor de zomer, 7UP Lemon Lemon®. Deze sprankelende lemonade is de ideale verfrissing om van de buitenlucht te genieten, tijdens je dagelijkse lunch in het park, happy hour op een cool dakterras of bij een spontaan weekendje weg.

Deze bruisende lemonade met citroensap bevat slechts 19 calorieën per 100 ml, géén kunstmatige smaakstoffen en is gezoet met een mix van suiker en stevia. In Nederland is 7UP Lemon Lemon landelijk verkrijgbaar in 1,25L flessen in drie verfrissende smaken: Original, Grapefruit en White Peach. Speciaal voor onderweg is er een 50cl flesje in de smaak Original. Consumenten kunnen 7UP Lemon Lemon herkennen aan de stijlvolle, eigentijdse verpakking met gestreept label.

Als onderdeel van de wereldwijde productlancering organiseert 7UP Lemon Lemon “Picnic Time Off,” een reeks picknickevents in drie van de drukste steden ter wereld – Parijs, New York en Toronto. Iedere 7UP Lemon Lemon picknick draait om het genieten van de natuur, het ontsnappen aan de drukte en natuurlijk het ontdekken van 7UP Lemon Lemon.

Mark Kirkham, Head of Marketing & Innovation, PepsiCo West Europe Beverages: “Met onze 7UP Lemon Lemon picknickevents willen we mensen inspireren, hen aansporen om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur en hen een bestemming te geven om dit te doen. Door het ongedwongen gevoel van picknicken te benadrukken, willen we consumenten aansporen om naar buiten te gaan, te ontspannen en tijd met vrienden door te brengen op unieke locaties die we speciaal voor de gelegenheid gecreëerd hebben.”

De 7UP Lemon Lemon lancering in Parijs trapt af op 18 mei met een picnic experience in Café A, één van Parijs’ meest trendy hangouts die speciaal getransformeerd is tot een bijzondere en verfrissende picknicklocatie. Op vrijdag 19 mei is het event voor één dag toegankelijk voor consumenten. 7UP Lemon Lemon’s ambassadeur, Lisa Gachet - oprichter van het toonaangevende lifestyle- en DIY-blog Make My Lemonade – is de co-host van het event. Picknickfans kunnen deelnemen aan diverse spelactiviteiten, tuinierworkshops volgen, of simpelweg genieten van 7UP Lemon Lemon en de livemuziek van het opkomende muziekduo Part Time Friends.

7UP Lemon Lemon biedt consumenten in Nederland de kans een duo-ticket naar het picknickevent op 19 mei a.s. in Parijs te winnen, inclusief hotelovernachting en transport. Winnen kan door deel te nemen aan de Facebookactie op de Facebookpagina van 7UP.

De introductie van 7UP Lemon Lemon wordt ondersteund met een tv commercial, outdoor, digital & social media, in-store tastings, sampling, en bovengenoemd pr event.
Bekijk hier de tv commercial.

Volg 7UP Lemon Lemon op Instagram en Facebook – 7UP Lemon Lemon, Sparkling Lemonade by 7UP.