Nieuws | Performance With Purpose

PepsiCo Nederland uitgeroepen tot beste Top Employer Nederland 2018

02-02-2018

TE 2018 NL 589x332

Utrecht, 2 februari 2018 - PepsiCo Nederland is gisteravond uitgeroepen tot de best scorende werkgever van Nederland binnen het door het Top Employers Institute uitgevoerde onafhankelijke onderzoek. Daarmee is het bedrijf voor het achtste jaar op rij als Top Employer Nederland gecertificeerd.

“We zijn erg trots dat we ons dit jaar beste Top Employer Nederland mogen noemen”, vertelt Wim Destoop, VP General Manager Benelux van PepsiCo. “Na vier jaar achter elkaar tot de top 5 te hebben behoord, is de certificering van dit jaar de kers op de taart.”

PepsiCo Nederland heeft tevens de exclusieve certificering Top Employers Europe 2018 ontvangen. PepsiCo is gecertificeerd in diverse landen in Europa. De certificering wordt alleen toegekend als het onderzochte bedrijf aan een strenge standaard voldoet. Alleen organisaties die zijn gecertificeerd in ten minste vijf landen in de regio verdienen de speciale Top Employers Europe 2018-erkenning. Het onafhankelijke onderzoek heeft de uitstekende arbeidsomstandigheden bevestigd in alle gecertificeerde landen.

David Plink, CEO van het Top Employers Institute: "Ons uitgebreide onderzoek heeft aangetoond dat PepsiCo Nederland deel uitmaakt van een selecte groep werkgevers die de arbeidsomstandigheden wereldwijd verbeteren. Het personeel wordt goed verzorgd. Nu ze de Top Employers Europe 2018-certificering hebben ontvangen, mogen ze zichzelf terecht beschouwen als lid van een exclusieve groep van de beste werkgevers ter wereld. Een uitstekende reden om feest te vieren!"

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

Het Top Employers Institute beoordeelt wat bedrijven hun werknemers aanbieden aan de hand van de volgende criteria: Talent Strategy, Workforce Planning, On-Boarding, Learning & Development, Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits and Culture.

Zie
http://www.top-employers.com/ voor meer informatie over het Top Employers Institute en de gecertificeerde Top Employers.

Interesse in de carrièremogelijkheden bij PepsiCo? Kijk dan op https://www.pepsicojobs.com.