Bij PepsiCo zijn wij er trots op dat onze duurzaamheidsvisie Performance with Purpose haar vruchten afwerpt. Hieronder enkele awards die PepsiCo in Nederland ontvangen heeft.


Industributietrofee 2015

PepsiCo Nederland is in januari 2015 uitgeroepen tot beste levensmiddelenfabrikant van Nederland. Dit is de belangrijkste verkoopprijs voor de industrie. PepsiCo is uitgeroepen tot beste in de overall categorie en de beste in de categorieën ‘Zoetwaren en snacks’ en ‘Kruidenierswaren Overig’. 
industry water award

Top Nederland Employer 2016
PepsiCo Nederland heeft zich in 2016 voor het zesde achtereenvolgende jaar als Top Employer Nederland gecertificeerd vanwege zijn uitmuntende arbeidsvoorwaarden en heeft in Nederland de derde plaats behaald. Dit betekent dus dat wij binnen het onafhankelijke onderzoek naar arbeids-omstandigheden uitgevoerd door Top Employers de op twee na best scorende werkgever van Nederland zijn.





U.S. 500 Ranking

ESPRIX Award
PepsiCo Nederland heeft in mei 2016 een zilveren Esprix Award gewonnen voor de Doritos #PlayBold-campagne (Doritos Gamepad Drive, Doritos Roulette Challenge & Doritos Drone Race). De Esprix-jury beoordeelt reclamewerk op strategie, creativiteit en resultaat.












worlds best multinational workplace

SAN Accent 2015
De Doritos #Playbold campagne heeft in de categorie Fast moving een SAN Accent 2015 gewonnen. SAN staat voor Stichting Adverteerdersjury Nederland en het SAN Accent is de enige communicatievakprijs van, voor en door adverteerders.

​ 
best company for leaders

Wheel of Retail 2016
PepsiCo Nederland heeft met de Quaker Havermout Healthy Ready To Eat (HRTE) Range de Distrifood Wheel of Retail 2016 gewonnen in de categorie ontbijtgranen en –vervangers. Met Doritos Roulette won PepsiCo twee Wheel of Retail Awards: een in de categorie zoetwaren en snacks/droge snacks en een Special Wheel of Retail Consumenten. Net als voorgaande jaren heeft Distrifood Nielsen gevraagd om alle introducties uit 2015 met minimaal 50% gewogen distributie te ranken op omzet. Vervolgens zijn deze introducties door de inkopers van Superunie, Albert Heijn en Jumbo beoordeeld, waarna GFK werd verzocht om te meten hoe deze topintroducties scoorden op penetratie en herhaalaankopen.

 
Back to top